Sammanträffanden

Plötsligt är min tillvaro fylld av adoption. På 40 år har aldrig tänkt, pratat eller funderat så mycket på det som jag gjort nu under de senaste månaderna. Det konstiga o roliga är att även omvärlden tycks vara fylld av samma tankar. Fast det är kanske som när man köpt en ny bil, plötsligt ser man bara likadan bilar åka omkring på gatorna! Ögonen öppnas och det finns där rakt framför en och har säkert funnits där hela tiden. 
 
Fick en tidning av min faster och på ett uppslag kunde jag läsa om hur två flickor, var för sig bortadopterade till Sverige från Indien, nu hittat varann igen. De var dessutom tvillingar. Fantastiskt!! 
 
Vilka sammanträffanden, att de fick återförenas. Tänk att jag fick denna tidningen just nu och läsa om dem?! Sammanträffanden!! Jag ska berätta om mina kära syskon i senare inlägg. Nu en lunchträff med en vän i den regniga vardagen !! 😃
 
Taggar: adoption, syskon, tillfälligheter;

Kommentera inlägget här :