Insamlingen fortsätter !

Jag säger det igen!! Jag är så glad och tacksamt över all hjälp och entusiasm jag möts av! Många vill vara med och bidra till inköpen som ska göras i Katmandu i Nepal innan vi beger oss till byn Ratankot och barnen på Home of Hope, jag är så jätteglad glad över alla gåvor, små som stora!! Tillsammans kommer det att innebära bättre förutsättningar för barnen och byn. 

Min son Karl får symbolisera glädjen! 

Jag har fått en riktigt stor donation, vilket känns fantastiskt och överväldigande, tack för att Du litar på mig, och att det kommer resultera i något bra av dessa pengar! Jag känner mig glädjefylld, stolt och tacksam över förtroendet!! 

Jag känner mig lika glad och tacksam över påhittigheten och engagemanget bland mina vänner som startat små mini insamlingar kring sitt eget nätverk av kollegor och vänner, och tillsammans skänker mig pengar! Det kommer räcka till mycket i Nepal! Ingen gåva är för liten, jag blir stolt när mina barns vänner swishar den ombedda tian, jag vet hur mycket pengar det kan vara för en tonåring. Vänner, familj, kollegor, släkt och tillochmed vänners vänner och bekanta skänker pengar. Otroligt imponerande! Det finns också för mig ännu inte kända vänner som ger pengar.  Fantastiskt!! Glöm inte hälsa IRL så jag får tacka!! 

Karl är precis lika glad över sin lilla abborre !! 

Jag får saker och material skänkta till mig, vänner lånar mig saker för egen del, jag känner mig väldigt väl uppbackad och omsluten av välvilja! 

Men det finns självklart plats för mer! Fortsätt gärna hjälpa mig sprida insamlingen. 
Swisha på 070-515 8242 eller sätt in på konto i Handelsbanken 6720-413610071. 

Pengarna går till inköp av mediciner, hygienartiklar, filtar, underkläder, vantar, annan sjukvårdsmaterial, och andra nödvändiga artiklar för att kunna göra tillvaron dräglig för barnen som bor i ett av världens fattigaste länder. 
Följ gärna resan här, eller på mitt konto i instagram - hellstromgnosjo. 
Det kommer inte vara så bra uppkoppling i Ratankot så största chansen att följa resan kan vara via mitt Insta, stiftelsen Lööf Foundations hemsida www.looffoundation.org eller deras instagramkonto- looffoundation. 
Taggar: Home of Hope, Looffoundation, Nepal, enklassisksvenska;

Kommentera inlägget här :