Take off

Nu sitter jag på flygplatsen och väntar på avgång. En ganska behaglig tid att flyga iväg när hela natten ska spenderas på flyget. Jag hoppas kunna sova lite, vilket jag tror kommer gå bra. Jag är ju van att sova när tillfälle ges. Dagen började med bil mot Stockholm i strålande solsken. Det var såklart ledsamt att säga hej då hemma och vi fällde lite tårar.

Här är hela gänget som åkte till Stockholm. Efter lite kompletterings shopping, fika och ett Stockholm halvmaraton (hade jag vetat det hade jag inte nöjt mig med att vara publik!) så blev det Arlanda. Där träffade jag Morgan Young, min reskamrat och tillika volontär för Lööf foundation. Med bara lite övervikt i bagaget ska vi nu snart boarda.

Vi ser båda fram emot att få komma iväg nu. Nästa gång vi hörs är vi i Katmandu!!
Det finns även ett nytt blogg inlägg skrivet av Morgan på Stiftelsens hemsida, länk finns i mitt förra inlägg. Läs gärna även det!!
Namaste!!

Kommentera inlägget här :