Bröllopsdag

För tolv år sedan gifte vi oss i Gnosjö Kyrka. Set var en ganska kall och lite småregnig dag. Hanna och Elin var tre och två år gamla. En fantastisk dag bland familj, släkt och vänner. 

Åren smyger ju iväg och tiden går så otroligt fort. Tolv år, vardag och fest, slit och släp, logistik för att få familj, arbete  och vardag att fungera. Vi reser en del ihop hela familjen, jag och Micke har en del helger tillsammans med roliga evenemang, ofta ingår löpning eller andra sportaktiviteter. Vi har fortfarande väldigt roligt tillsammans.  Kärlek och hälsa är en förutsättning för tillvaron, jag är så otroligt glad att just jag får ha det! 


Min syster Maritha och hennes sambo Johan med oss och Hanna och Elin.

Så roligt att titta på bilder och minnas dagen. Högtiden i kyrkan, festen, maten och gästerna! Nu när åren går är det roligt att se foton på allt och alla! 


Fotograf var min duktiga, goa kursare Rebecca från Västerås. 

Fina förebilder för ett långt och lyckligt äktenskap är såklart min mamma och pappa som varit gifta i 47 år! 
Dax att gå ut o solen och Fia kärleken och hälsan!! 
Taggar: Sydkorea, adopterad, blogg100, vuxen adopterad;

Kommentera inlägget här :